donderdag 29 december 2016

Slecht geslapen

De afgelopen nachten had ik goed geslapen. Ik blijf echter wel moe en zonder energie.

Gisteravond ging ik rond een uur of 10 's avonds slapen. Na een half uur bleef ik het nog steeds benauwd hebben. Ik heb mijn neus gedruppeld en ben op de rand van het bed blijven zitten, tot de neusdruppels effect hadden en ik weer beter kon ademhalen.
Ik werd wakker, terwijl ik mijn masker aan het losmaken was; het bleek 1:35 te zijn. Het masker weer vastgemaakt en opnieuw gaan liggen.
Om iets over vieren maakt het apparaat weer gierende en fluitende geluiden. Ik heb het masker afgedaan en het apparaat uitgezet en geprobeerd nog wat te slapen.


Dit is het rapport: 0,0 AHI: ik slaap gewoon niet diep genoeg om ademdepressies te krijgen. Het reservoir van de bevochtiger was nog voldoende (?) gevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen