zondag 18 december 2016

Goed geslapen?

Het inslapen koste me veel moeite; uiteindelijk lukt het me een houding te vinden, waarbij ik niet zo benauwd was en comfortabel lag.

Om kwart voor twee werd ik wakker: het neusmasker maakte fluitende geluiden bij het in- en uitademen. Ik heb in het donker het filter van het neusmasker er af gehaald. Dit deed het fluitende geluid verdwijnen, maar in plaats daarvan stroomt er heel veel meer lucht door het geperforeerde deel van het kniestuk. Het filter weer teruggeplaatst; in het donker en zonder bril. Het half dichthouden van de sleufjes in het kniestuk maakte het geluid ook minder.

Ik ben opgestaan en heb een plas gedaan; daarna ben ik weer gaan slapen. Ik werd nog een paar keer wakker; een keer omdat ik door mijn mond ademde en een gortdroge mond had.

Vanochtend werd ik om 7:30 door de wekker gewekt om mijn medicijnen in te nemen.


Het rapport is niet zo slecht, zou ik zo denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen